דלתות כניסה הם התצוגה שלנו כלפי הסביבה ופריט האופנה שלנו עם טעמינו שמוצג ברשות הרבים לעיני עוברים ושבים ומשדר את התדמית שלנו בעיני הסביבה
דלתות כניסה ובדומה להם גם דלתות פנים הם התצוגה שלנו כלפי הסביבה ופריט האופנה שלנו עם טעמינו שמוצג ברשות הרבים לעיני עוברים ושבים ומשדר את התדמית שלנו בעיני הסביבה. רוב הצרכנים אינם מחפשים משהו שלא קיים בשוק או נניח צבע ורוד עם גווני ירוק לדלת, רוב הצרכנים מחפשים משהו עמיד, קונוונציונאלי ופשוט עם מירקם קלאסי ולא צעקני. מבנה החומר ויכולת עמידות הדלת בפני פורצים חשובה כיום לצרכן, הצבעים הטבעיים של העץ שולטים בשוק ורוב ההזמנות עומדות על צבע חום לגווניו.
דלתות כניסה של העסקים הם בימינו התמדה, התמדה היא הדרך להצלחה של סם וולטון מרשת וול-מרט ושל אניטה רודיק מחברת בודי שופ הייתה זרועה בתחילתה כישלונות. כשמתחילים לנהל עסק חדש יש מיליון דברים שצריך ללמוד ואלו למעשה דלתות כניסה של מינהל העסקים על רגל אחת. את רוב הדברים תיאלצו ללמוד בדרך הקשה, בלי קשר לשאלה כמה ספרים טובים קראתם. או עם כמה עמיתים התייעצתם. הפעילות המרכזית בכל עסק היא כמובן למידה. כל עסק שמצליח זוכה לחיקוי ולהעתקה. וולטון ורודיק יש לציין למדו היטב בצורה יעילה ביותר ובצורה מסקנתית לוגית מן הכישלונות הראשונים שלהם, קטנים כגדולים, ולא רק למדו אלא גם תיקנו ושיפרו ותיקנו וחוזר חלילה בתהליך שלא הניח מקום לטעויות לחזור על עצמם.
בחברות מסחריות המייצרות דלתות כניסה ועוד יש גם צורך חיוני לפתח חוש להמצאה מחדש. בצורה משונה למדי, עסקים קטנים הם עסקים חדשניים פחות מעסקים גדולים, למרות שנדמה שההפך צריך להיות נכון. אם הם מצליחים, הם נוטים להיתפס לשגרה וללכת בתלם, ולהשריש את הרעיון של האתמול עמוק באדמה. כל עסק שמצליח זוכה לחיקוי ולהעתקה. פירוש הדבר שהבעלים הנוכחיים צריכים להיות רעבים למהפכות ולהמצאות מחדש ולא רק לליטוש ולהברקה של הקיים. לרוע המזל, אלה מסוג הדברים שקל לומר יותר מאשר לעשות. כאשר מדובר בשינוי רציני, הדבקות הנלהבת ברעיון שהביא להם את ההצלחה היא אבן הרחיים הראשית להצלחה.
התהליך כשלעצמו היה דלתות כניסה והמלך של חסידי התכנון האסטרטגי. הם מפגינים דבקות לוהטת בקור רוח ברעיונותיהם, לכאורה אולם לא מגיעים תמיד למטרה או בדרך כלל למטרה אותה הם מציבים לעצמם לאחר כבוד, במילים אחרות דלתות כניסה נעולות נמצאות מולם. הם בשפה פשוטה מאבדים את דלתות כניסה ומקפידים על קבלת החלטות נכונה יותר מאשר על קבלת החלטות נכונות. כיום דלתות כניסה מקבלות עיצוב פשוט ולא מצועצע אולם יחד עם זאת נעשה דגש רב על חומרים איכותיים. לא תמצאו שם חיזור אחר העיצוב המבריק או המלוקק, או המהוקצע אלא דווקא חיזור אחרי גימור בלתי מושלם שרואים בו יותר חומרים טבעיים ואמיתיים כולל את הפגמים הטבעיים שנוכחים בחומר. האופנה אם כן בתחום דלתות כניסה היא להיות אותנטי ופחות מצועצע.
עוד על דלתות באתר עיצוב
דלתות כניסה ובדומה להם גם דלתות פנים הם התצוגה שלנו כלפי הסביבה ופריט האופנה שלנו עם טעמינו שמוצג ברשות הרבים לעיני עוברים ושבים ומשדר את התדמית שלנו בעיני הסביבה. רוב הצרכנים אינם מחפשים משהו שלא קיים בשוק או נניח צבע ורוד עם גווני ירוק לדלת, רוב הצרכנים מחפשים משהו עמיד, קונוונציונאלי ופשוט עם מירקם קלאסי ולא צעקני. מבנה החומר ויכולת עמידות הדלת בפני פורצים חשובה כיום לצרכן, הצבעים הטבעיים של העץ שולטים בשוק ורוב ההזמנות עומדות על צבע חום לגווניו.
דלתות כניסה של העסקים הם בימינו התמדה, התמדה היא הדרך להצלחה של סם וולטון מרשת וול-מרט ושל אניטה רודיק מחברת בודי שופ הייתה זרועה בתחילתה כישלונות. כשמתחילים לנהל עסק חדש יש מיליון דברים שצריך ללמוד ואלו למעשה דלתות כניסה של מינהל העסקים על רגל אחת. את רוב הדברים תיאלצו ללמוד בדרך הקשה, בלי קשר לשאלה כמה ספרים טובים קראתם. או עם כמה עמיתים התייעצתם. הפעילות המרכזית בכל עסק היא כמובן למידה. כל עסק שמצליח זוכה לחיקוי ולהעתקה. וולטון ורודיק יש לציין למדו היטב בצורה יעילה ביותר ובצורה מסקנתית לוגית מן הכישלונות הראשונים שלהם, קטנים כגדולים, ולא רק למדו אלא גם תיקנו ושיפרו ותיקנו וחוזר חלילה בתהליך שלא הניח מקום לטעויות לחזור על עצמם.
בחברות מסחריות המייצרות דלתות כניסה ועוד יש גם צורך חיוני לפתח חוש להמצאה מחדש. בצורה משונה למדי, עסקים קטנים הם עסקים חדשניים פחות מעסקים גדולים, למרות שנדמה שההפך צריך להיות נכון. אם הם מצליחים, הם נוטים להיתפס לשגרה וללכת בתלם, ולהשריש את הרעיון של האתמול עמוק באדמה. כל עסק שמצליח זוכה לחיקוי ולהעתקה. פירוש הדבר שהבעלים הנוכחיים צריכים להיות רעבים למהפכות ולהמצאות מחדש ולא רק לליטוש ולהברקה של הקיים. לרוע המזל, אלה מסוג הדברים שקל לומר יותר מאשר לעשות. כאשר מדובר בשינוי רציני, הדבקות הנלהבת ברעיון שהביא להם את ההצלחה היא אבן הרחיים הראשית להצלחה.
התהליך כשלעצמו היה דלתות כניסה והמלך של חסידי התכנון האסטרטגי. הם מפגינים דבקות לוהטת בקור רוח ברעיונותיהם, לכאורה אולם לא מגיעים תמיד למטרה או בדרך כלל למטרה אותה הם מציבים לעצמם לאחר כבוד, במילים אחרות דלתות כניסה נעולות נמצאות מולם. הם בשפה פשוטה מאבדים את דלתות כניסה ומקפידים על קבלת החלטות נכונה יותר מאשר על קבלת החלטות נכונות. כיום דלתות כניסה מקבלות עיצוב פשוט ולא מצועצע אולם יחד עם זאת נעשה דגש רב על חומרים איכותיים. לא תמצאו שם חיזור אחר העיצוב המבריק או המלוקק, או המהוקצע אלא דווקא חיזור אחרי גימור בלתי מושלם שרואים בו יותר חומרים טבעיים ואמיתיים כולל את הפגמים הטבעיים שנוכחים בחומר. האופנה אם כן בתחום דלתות כניסה היא להיות אותנטי ופחות מצועצע.
עוד על דלתות באתר עיצוב