רבים מאיתנו, בעיקר הוורקוהוליקים שבינינו, חיים במשרד שלהם. השעות שרבים נמצאים בהן במשרד, הן ארוכות יותר במקרים רבים מאשר שעות השהייה בבית. לכן, חשוב מאוד להשקיע בריהוט המשרד, לא פחות מאשר בריהוט הבית.
ריהוט מוסדי הוא בעצם כל מה שנמצא בסביבת העבודה שלנו. השולחן במשרד, כיסאות עבודה מוסדיים, כסא המנהלים שלנו, כיסאות אירוח, השולחנות בחדרי הישיבות, ארונות המשרד, הכוננית של המחשב, וכו'. בעידן בו רבים עובדים למעלה מ - 12 שעות ביממה, חשוב שהריהוט המוסדי יענה על כל הצרכים שלנו, הן מבחינה פרקטית, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה בטיחותית.
בעזרת ריהוט משרדי נכון ואפקטיבי, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה, בה נרגיש ממש כמו בבית. כמובן שיש לתת חשיבות גם לנושא הבטיחותי והבריאותי, ולבנות את סביבת העבודה כך שתהיה בטוחה ובריאה.
ריהוט מוסדי משיק כמעט לכל תחומי הריהוט הביתי. כיום, כמעט כל מה שנמצא בבית, נוכל למצוא גם במשרד. השולחן המוסדי הוא הבסיס וחשוב שהוא יתאים לבעליו.
יש כאלה שאוהבים שולחנות גדולים ורחבים עליהם אפשר לפזר את כל כלי הכתיבה ויש כאלה המעדיפים שולחו קטן ואינטימי. מלבד השולחן יש כמובן את כסא מנהלים. עובד היושב שעות רבות מול מחשב חייב להתאים כסא באופן אישי עבורו. ההתאמה חייבת להיות מבחינת הנוחות, הגובה, המשקל ומבנה הגב של העובד. כסא שאינו מתאים יכול לגרום לבעיות חמורות בגב.
הכסא והשולחן הם הבסיס אך ישנם רבים האוהבים שבמשרדם יש גם ספה קטנה לאורחים, כסאות מעוצבים, שטיחים מעניינים ואפילו פרקט. גם במנורות ובאהילים רבים משקיעים - הכל על מנת להפוך את המשרד למקום שנעים להיות בו.
הריהוט המוסדי הוא כמובן לא רק עבור המנהל אלא גם עבור העובדים. כל משרד צריך כסא ועמדה למזכירה, כסאות משרד והמתנה לאורחים, וילונות מתאימים, מזנונים, דלפקים, עמדות מחשב ועוד. כל אלה עולים לא מעט וחשוב לעשות סקר שוק מקיף לפני הקניה. כמובן שיש להתאים את אופי הריהוט לאופי של המשרד או של בית העסק. ריהוט עבור משרד עורכי דין יהיה שונה כמובן מריהוט עבור משרד אדריכלים או משרד פרסום.
כמו ריהוט לבית, גם הריהוט המוסדי מגיע באין ספור דגמים, חומרים ועיצובים. יש להחליט מראש על הקונספט העיצובי של המשרד ולרהט בהתאם לקונספט הזה. רבים מתייעצים עם אנשי מקצוע בתחום על מנת להחליט מהו המראה המתאים ביותר עבור המשרד. מוסדי פרסום למשל מרוהטים לעיתים קרובות עם מיטב המותגים, ובאופן כזה שיהיה ברור לכל מי שנכנס למשרד שמדובר במשרד פרסום. מוסדי עורכי דין לעומת זאת מרוהטים בדרך כלל בשמרנות על מנת להקנות למקום מראה מכובד. הכל תלוי בסוג העסק ובבעליו.
ריהוט מוסדי משפיע פעמים רבות על האווירה במשרד. במשרד עם ריהוט הייטקי ומודרני האווירה תהיה שונה בדרך כלל מאשר במשרד עם ריהוט כפרי או ריהוט עתיק.
ישנם כיום בעלי מקצוע רבים המייעצים בתחום – כיצד לעצב את המשרד ואת המתחמים השונים שבו, מה מתאים לכל חדר, מה מתאים לחדר הכניסה וכו'.
אין ספק כי שנת ה - 2000 הביאו עמם גם סגנונות חדשים בתחום הריהוט המוסדי. תרבות השפע ושעות העבודה הארוכות הנהוגות כיום משפעיות לא רק על שעות הפנאי של האנשים אלא גם על השעות בהן הם נמצאים במשרד, והריהוט בסביבת העבודה הוא חלק בלתי נפרד מכך
ריהוט מוסדי הוא בעצם כל מה שנמצא בסביבת העבודה שלנו. השולחן במשרד, כיסאות עבודה מוסדיים, כסא המנהלים שלנו, כיסאות אירוח, השולחנות בחדרי הישיבות, ארונות המשרד, הכוננית של המחשב, וכו'. בעידן בו רבים עובדים למעלה מ - 12 שעות ביממה, חשוב שהריהוט המוסדי יענה על כל הצרכים שלנו, הן מבחינה פרקטית, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה בטיחותית.
בעזרת ריהוט משרדי נכון ואפקטיבי, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה, בה נרגיש ממש כמו בבית. כמובן שיש לתת חשיבות גם לנושא הבטיחותי והבריאותי, ולבנות את סביבת העבודה כך שתהיה בטוחה ובריאה.
ריהוט מוסדי משיק כמעט לכל תחומי הריהוט הביתי. כיום, כמעט כל מה שנמצא בבית, נוכל למצוא גם במשרד. השולחן המוסדי הוא הבסיס וחשוב שהוא יתאים לבעליו.
יש כאלה שאוהבים שולחנות גדולים ורחבים עליהם אפשר לפזר את כל כלי הכתיבה ויש כאלה המעדיפים שולחו קטן ואינטימי. מלבד השולחן יש כמובן את כסא מנהלים. עובד היושב שעות רבות מול מחשב חייב להתאים כסא באופן אישי עבורו. ההתאמה חייבת להיות מבחינת הנוחות, הגובה, המשקל ומבנה הגב של העובד. כסא שאינו מתאים יכול לגרום לבעיות חמורות בגב.
הכסא והשולחן הם הבסיס אך ישנם רבים האוהבים שבמשרדם יש גם ספה קטנה לאורחים, כסאות מעוצבים, שטיחים מעניינים ואפילו פרקט. גם במנורות ובאהילים רבים משקיעים - הכל על מנת להפוך את המשרד למקום שנעים להיות בו.
הריהוט המוסדי הוא כמובן לא רק עבור המנהל אלא גם עבור העובדים. כל משרד צריך כסא ועמדה למזכירה, כסאות משרד והמתנה לאורחים, וילונות מתאימים, מזנונים, דלפקים, עמדות מחשב ועוד. כל אלה עולים לא מעט וחשוב לעשות סקר שוק מקיף לפני הקניה. כמובן שיש להתאים את אופי הריהוט לאופי של המשרד או של בית העסק. ריהוט עבור משרד עורכי דין יהיה שונה כמובן מריהוט עבור משרד אדריכלים או משרד פרסום.
כמו ריהוט לבית, גם הריהוט המוסדי מגיע באין ספור דגמים, חומרים ועיצובים. יש להחליט מראש על הקונספט העיצובי של המשרד ולרהט בהתאם לקונספט הזה. רבים מתייעצים עם אנשי מקצוע בתחום על מנת להחליט מהו המראה המתאים ביותר עבור המשרד. מוסדי פרסום למשל מרוהטים לעיתים קרובות עם מיטב המותגים, ובאופן כזה שיהיה ברור לכל מי שנכנס למשרד שמדובר במשרד פרסום. מוסדי עורכי דין לעומת זאת מרוהטים בדרך כלל בשמרנות על מנת להקנות למקום מראה מכובד. הכל תלוי בסוג העסק ובבעליו.
ריהוט מוסדי משפיע פעמים רבות על האווירה במשרד. במשרד עם ריהוט הייטקי ומודרני האווירה תהיה שונה בדרך כלל מאשר במשרד עם ריהוט כפרי או ריהוט עתיק.
ישנם כיום בעלי מקצוע רבים המייעצים בתחום – כיצד לעצב את המשרד ואת המתחמים השונים שבו, מה מתאים לכל חדר, מה מתאים לחדר הכניסה וכו'.
אין ספק כי שנת ה - 2000 הביאו עמם גם סגנונות חדשים בתחום הריהוט המוסדי. תרבות השפע ושעות העבודה הארוכות הנהוגות כיום משפעיות לא רק על שעות הפנאי של האנשים אלא גם על השעות בהן הם נמצאים במשרד, והריהוט בסביבת העבודה הוא חלק בלתי נפרד מכך